7 Kasım 2014 Cuma

Kendir İpinden Yepyeni Tosbik Avizem😉:)

Yeni taşındığım evime eski avizem hiç yakışmıyordu.aslında eski evede yakışmıyordu...kısacası bu avize benim canımı çokkkk sıkıyordu...
Aylarca süren avize aramalarım sonuçsuz kalınca bende eski avizeyi yenilemeye karar verdim kötü olursa öyle gitsindi çöpe.Malzemelerimde son derece ekonomik kendir ipi,ağaç tutkalı ve top...


Benim avizem beşli olduğu için orta boy lastik top kullandım...

Toplara gelişigüzel kendir ipini tutkallayarak doladım, sonra bir gün balkonda kurumasını bekledim.
Tabiii o arada boş durmadım avizenin krom gövdesini beyaza boyadım...
Tatatammmm işte avizem çok çok beğendim...hiç kimsenin evinde olmayan nadide avizem....



Daha bu avizenin üçlüsü var şimdi ona el atılacak pembiş bişey olucak ve bu avizenin camlarıda çöpe atılmayıp vazo yapılacak pek yakında....:))))


Herkese musmutlu hafta sonları diliyorum...😜😜😜



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder